In oktober vorig jaar lanceerde het Britse audiomerk Bowers & Wilkins de Zeppelin Wireless, die door critici lovend werd ontvangen. Nu, bijna een jaar verder, introduceert Bowers & Wilkins een witte versie van dezeelegante draadloze luidspreker, als aanvulling op de bestaande zwarte uitvoering. De witte Zeppelin Wireless is perfect te integreren in stijlvolle en moderne interieurs.
Uitmuntende geluidskwaliteit in een nieuwe kleur
Uiteraard levert ook de witte versie van de Zeppelin Wireless dezelfde uitmuntende geluidskwaliteit waar Bowers & Wilkins bekend om staat. Het enige verschil is de nieuwe kleurkeuze. Voorzien van het bekende, iconische silhouet, is elk detail van de witte Zeppelin Wireless met de grootst mogelijke zorg ontworpen om superieure audioprestaties te leveren.
Uniek driver-unitontwerp
Net als de zwarte versie, is ook de witte Zeppelin Wireless uitgerust met vijf compleet nieuwe driver-units en twee Double Dome tweeters, die ook te vinden zijn in Bowers & Wilkins’ prijswinnende CM Seriehifi-luidsprekers.
Daarnaast zijn de twee midrange drivers voorzien van FST-technologie. Dit unieke driver ontwerpis ook te vinden in het vlaggenschip van Bowers & Wilkins, de 800 Series Diamond, en helpt de witte Zeppelin Wireless om kraakheldere, levensechte stemmen en muziekte produceren. Een nieuwe en grotere 6,5 inchsubwoofer met een extra lange luidsprekerspoelzorgt ervoor dat de Zeppelin Wireless een diepe en strakke bas op een indrukwekkend volume kan afspelen.De versterkte behuizing is eveneens opnieuw ontworpen om resonantieste reduceren, zodat de driver-units in de luidspreker optimaal kunnen functioneren. Samen met een rigide behuizingaan de voorkant die 50% dikker is dan de vorige versie, zorgen speciaal ontworpen ribben van glasvezel voor een uitzonderlijke stijfheidvan de behuizing. Het resultaat: natuurgetrouwgeluid met een ongekende detaillering
De beste luisterervaring, nu nog beter
Dankzij de Digital Signal Processing (DSP),die twee keer zo krachtig is als bij zijn voorgangers, levert de witte Zeppelin Wireless een zeer gedetailleerd en verfijnd geluid. Dit zorgt voor een unieke luisterervaring die ongekend is voor draadloze luidsprekers. De sterk verbeterde audioprestaties zijn bovendien aangevuld met een trio aan aansluitingsopties, in de vorm van Airplay®, Bluetooth®aptX en Spotify® Connect. Hierdoor is loepzuiver geluid met slechts een paar klikken aan te zetten. De Bowers & Wilkins Control App, die bij de lancering van de zwarte Zeppelin Wireless is geupdated, is verkrijgbaar voor iOS, Mac en PC, zodat het nu nog eenvoudiger is om het volume en de afspeelfuncties van de luidspreker te bedienen.
Mooi om te zien, geweldig om te horen
De witte Zeppelin Wireless is net zo mooi als hij krachtig is. De stijlvollekleur en elegante contouren van de luidspreker dwingen niet alleen esthetische waardering af, maar bieden ook de ideale vorm voor de best-klinkende en mooiste draadloze luidspreker die op dit moment verkrijgbaar is. De witte Zeppelin Wireless kan ruimtevullend geluid produceren vanaf een boekenplank, maar leent zich ook uitstekend als pronkstuk in een kamer, waar hij een akoestische atmosfeer creëert die ongekend is voor een luidspreker van deze grootte.De witte Zeppelin Wireless is een alles-in-één luidspreker die niet alleen hoge verwachtingen op het gebied van geluidskwaliteit weet te overtreffen, maar er ook nog eens fantastisch uitziet.
De witte Zeppelin Wireless is vanafbegin augustus verkrijgbaarmet als adviesprijs 699 euro.
Wie is Bowers & Wilkins?
Bowers & Wilkins is een wereldwijde marktleider op het gebied van premium luidsprekerproducten en ambassadeur van ‘true sound’, met bijna 50 jaar aan audio-erfgoed. De innovatieve, prijswinnende audioproducten van Bowers & Wilkins vormen een essentieel onderdeel van audio-entertainment, of dat nu thuis of onderweg is. De luidsprekers van Bowers & Wilkins worden door audiokenners beschouwd als de definitieve ‘audioreferentie-speakers’, wat te merken is aan het gebruik ervan in de belangrijkste opnamestudio’s over de hele wereld. Het idee dat men bijzonder geluid pas kan waarderen als men het echt beleeft, is terug te vinden in het bedrijfsmotto –“Listen and you’ll see”
Dit artikel is meer dan 5 jaar oud - waarschijnlijk is deze informatie niet meer relevant of van toepassing.
コメント